Om Carla

Abonnement

Lydfiler

Livestream

1:1 coaching

© 2019 

by Carla Mickelborg

Spørgsmål 

Lær' at spis normalt igen

- til dig der ønsker at spise med mere nydelse & nærvær.

Udviklet i samarbejde med @marialottes, BA i sundhed og ernæring.

FØRSTE UGE 

Se videoen ovenover og brug dine mad-noter til at bevidstgøre de mønstre. som du fra på mandag af, i de næste fire uger vil sætte fokus på at bryde. Se mine eksempler på mad-noter som medlem af pakke #2.

Du kan gøre det! Med kærlighed og ærlighed er der altid håb, husk det.

Weekenderne bruger du til at øve din egen dømmeevne og intuition - så der skal du udvælge dine favoritter fra ugen, og sammensætte din egen menu for dagene.

NB: Mobilversionen viser retterne på stribe i rækkefølgen mandag-fredag, gældende for både morgenmad, mellemmåltider og aftenmad.

- kan du trykke på retterne, og komme til en ny side, hvor opskriften står.

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

FIRE UGER 

Min madplan på 4 uger indeholder:

  • 4x5 dages madplan med et samlet energi-niveau på 1700-1800 kalorier om dagen

  • 4 inspirerende videoer

  • En personlig note til alle retterne, som holder dig til din agenda om at få mere nærvær ind i dine måltider, samt lære at spise efter din intuitive sult og mæthed.

  • En ny dags opskrifter om ugen efter de 4 uger, så du fremover stadig kan få inspiration til at holde dine nye vaner.