Smoothie bowl

Kcal: 309

Ingredienser

50 g. frossen ananas

50 g. mango

2 dl kokosmælk 

 

Topping

Frisk ananas

Passionsfrugtkerner 

1/2 banan i skiver

Ristet kokosflager

1 spsk chia frø 

Friske hindbær  

Fremgangsmåde

Blend de frosne frugter med kokosmælk (du kan også bruge anden plante mælk, kokosmælk gør det bare mere cremet). Blend til det når en ens konsistens - det skal være ret tykt. 

Pynt med den friske frugt, kokosflager og chiafrø. Du kan også tilføje lige det du synes er lækkert. 

Nyd din smoothie bowl med en kop varm kaffe eller the og start dagen på en god måde. 

Nogle dage har man bare lyst til dessert, lækre tunge konsistenser og og det skal der da være plads til. Denne opskrift fandt jeg på, på netop sådan en dag, og smagen er blød og slet ikke syrlig, som yoghurt jo kan være.

Start med at nyd synet af din mad, og forbered dig på at spise den med nærvær og nydelse. Jeg håber du efter de 4 uger har vænnet dig til at spise uden TV eller telefon (i hvert fald en gang imellem) og bare spiser når du spiser. Det fortjener du.  

Carla <3

Om Carla

Abonnement

Lydfiler

Livestream

1:1 coaching

© 2020 

by Carla Mickelborg

Spørgsmål & udmeldelse